Jobba, jobba - UNDERBART!

Jag ska äntligen börja jobba!! Nu har min arbetsgivare ringt och pratat tider och jag går min första dag på söndag. Jag skiter i om jag får slita häcken av mig hela sommaren, om jag bara märker av solen när jag springer ut och in för att servera mat eller torka av bord och stolar. Jag skiter fullständigt i om jag blir hyperstressad av de alla hundratusenmiljoner människor som pockar på min uppmärksamhet under nostalgikvällarna. Jag skiter i allt. Bara jag slipper klättra på väggarna här hemma längre. Hrmf, jag är inte bra på att vara sysslolös.

   Blir en biltripp till Borgholm på lördag. Hoppas bilen håller hela vägen hem.;) Haha. Så, ja, nu är jag snart Ford ägare.:P Weii. Egen bil och mängder med nya utgifter men vaddå? Jag har ju bara mig själv att skylla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback