babbel

Jag vill liksom inte bara ha någon för att ha någon. Jag vill ha någon för att jag behöver.

Get it?

I morgon blir det till att vara barnvakt. Åt någons barn som jag aldrig har träffat. Så kan det gå när man lever i en familj med två handbollsspelande individer och en mamma som är domaransvarig och som inte får tag i tillräckligt med domare på grund av barnvaktsbrist. Då finns jag. Det är tur att jag inte har något vettigt liv. Ha!

   I tried to be cool but you´re so hot that I melted.

Btw så fyllde min syster 14 år igår. Grattis till henne! Jag känner mig inte ett dugg gammal, näe då!;)



Den finaste systern någon kan ha. Jag har även den finaste bror någon kan ha men inget kort på honom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback