Reminder

Att komma ihåg i framtiden:

Tacka aldrig ja till ett flyttstädningsjobb igen, någonsin. Bara om jag får en miljon eller  minst tre kompanjoner. Är man ensam är det en nära-döden-upplevelse.

Sjukt trött nu, kloackan är bara strax efter nio och jag tänker banne mig gå och lägga mig nu. Börjar på Slottsgården klockan 9.00 i morgon istället för 11 som det var meningen från början.

Helt ärligt så är jag rädd för att jag snart går in i väggen, får blödande magsår (magsår har jag nog redan) och en total blackout. Sover dåligt, vaknar mitt i natten och har panikångest för att jag kanske har försovit mig och att jag inte ska hinna med alla jobb och andra måsten.

Kommentarer
Postat av: Hanna

två inlägg nedan önskar du mer att göra, låter som din önskan blev hörd....

2008-04-27 @ 21:44:17
Postat av: Frida

Luuuuuugn! Du får ta ledigt lite så du orkar återhämta dig mellan varven. För mycket stress är inte bra. Och dessutom är jag rädd om dig. Puss F

Postat av: Fija!

Du får ta lite semester. ta hand om dig själv lite :)

2008-04-28 @ 16:31:02
Postat av: Myra

Sakta av på tempot så fort du kan, Sarah! Ju längre det går, desto svårare är det att ta sig tillbaka. En nära mig har kämpat i nio år för att ta sig tilbaka. Bromsade inte i tid, och gick tillbaka till det för fort igen.
Var försiktig.

2008-04-30 @ 13:27:08
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback