run in to my arms

- Närmast tillgängliga.
- Närmast tillgängliga och villigast.
haha

Var ute igår med kompisarna. 250 kg Kärlek spelade på Sjömagasinet och eftersom det inte händer så mycket i Vadstena överhuvudtaget så är det klart att man passar på. Synd bara att jag inte hade någon aning om vilket band det var frågan om och jag kunde bara en text. Endast på grund av att min kära kusin J (som också var med) tvingade mig att lyssna på den varje gång vi stod och väntade på bussen på vardagsmornarna när vi skulle ta oss in till Platen.

Ingen höjdarmusik men ett liveband är ändå ett liveband så vi stod där framför scenen och hoppade under hela spelningen. Lite folk men det gjorde ju att man kunde röra sig på dansgolvet åtminstone och det är ganska ovanligt. Annars brukar man fara runt som popcorn i en kastrull och studsa mot varandra. Effektiv förbränning men man kommer hem något mörbultad.

Dagen har än så länge varit lugn. Var uppe i stallet på förmiddagen för att kiropraktorn var och fixade till 
Greger och RayRay. Hjälpte även Bitto lite i paddocken med galoppen och med att få loss Lanciska i sidorna och det gick finfint. Hoppade upp själv på slutet (svårt att låta bli när man blir erbjuden och man känner hur det kliar i fingrarna) så i morgon får jag väl träningsvärk. Har inte ridit ordentligt på ett par veckor eftersom Greger varit halt.

Varit på promenad också men jag tror solen glömde att den skulle lysa idag också. Inte såg jag till den någon gång under den timme jag var ute i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback