Sommarkänsla

Solen skiner, fåglarna kvittrar och de vindar som blåser är ljumna! Helt sjukt vad snabbt det gick mellan vintern och våren. Känns visserligen som om våren bara är på snabbvisit för att sen lämna plats till den riktiga sommaren. Passar på att njuta ordentligt för snart drar jobbet igång på riktigt och då blir det knappt någon tid eller ork över till annat. Ännu mindre än nu alltså.

   Hur kaffesugen som helst just nu men det går inte att råda bot på. Kaffeburken ekar tom och jag kan tyvärr inte trolla. Får försöka stå ut och ta en kaffe senare när jag jobbar, eller jobbar och jobbar förresten. Kontaktpersonjobbet är bara trevligt och gemytligt och det brukar avslutas med en fika efter uträttat ärende. Alltid mysigt och nu när solen som sagt är framme så blir det ju inte sämre precis.

   Vill våga fråga förresten.

                                      
Kalle och Nisse tycker också om sommarvarma vindar. Då står dörren öppen hela dagen i stort sett och de kan gå in och ut ur huset som dom vill. Vilket de allt som oftast visar tydligt genom att springa fram och tillbaka upp för trappen som galningar.


Kommentarer
Postat av: Carina

Jag älskar Nisse!!!
Han är bäst!!
Kram på er.
Carina

2008-04-29 @ 19:27:45
Postat av: Hanna

Jösses, jag inser nu hur lik Kalle Tindra har blivit... Pappa upp i dagen. Hörde det viskas att hon tillochmed väger mer än far sin, stora tjejen nu du vet xD

2008-04-30 @ 09:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback