måndag

Diggin a hole and the walls are caving in
behind me, airs gettin thin but im trying
im breathing in
come find me

it hasn´t felt like this before
it hasn´t felt like home..before you


And i know its easy to say, but its harder to feel this way
And i miss you more than i should, than i thought i could,
i cant get my mind off of you.

Helgen har varit mycket trevlig. Åt middag med Frida i fredags kväll på Micasa (Pasta med pesto, oxfilé och vitlöksbröd) och lördagsförmiddagen ägnade jag mig åt att rensa garderoben och slänga ut alla jäkla kläder jag ändå inte använder längre (och inte har använt på fem år). Eftermiddagen gick åt till handbollen (se hur engagerad jag är i mina kära syskons intressen...) där jag hjälpte till lite i kiosken, åkte och handlade korv som fattades samt såg på dammatchen.
   Blev bjuden på födelsedagsmiddag hos familjen G (inte Gustafsson) och det var trevligt. God mat där också och lite letande på internet för att hitta en weekendresa till nästa år (givetvis hästweekend) då jag och Frida firar 10-års jubileum som bästa vänner.

Senare blir det gymmet. Att träna är så himla roligt! Dessutom är det rätt kul att se när lillebror fösöker imponera på mig genom att lägga lite extra tyngder på maskinerna. Mindre kul blir det väl för honom när han sträcker sig och inte kan gå eftersom han endast orkar göra övningarna med hjälp av viljestyrka och inte muskelstyrka men det är ju hans problem. hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback