Det är FYND.

Mest använda uttrycket hitills idag.

- Det är FYND!

Mestadels för att Johanna skulle hålla ångesten borta när de hyllplan hon skulle köpa både blev ljus, dörrmatta, gardinstångsknoppar, burkar osv när vi tagit oss in till IKANO i Lkpg. Själv köpte jag värmeljus och två löstehållare (eller vad de heter). Det blev inte så dyrt så jag kände mig tvingad (hehe) att köpa två t-shirtar och ett par gummistövlar också.

Fast gummistövlarna behövde jag faktiskt eftersom det är lervälling både i stallet och i skogen. Så det så.

Blev även en gourmelunch på Burger King och diskussioner om våra blivande gårdar och hur vi ska gå tillväga för att få dem. Vi har många knep att ta till så det är väl bara att sätta igång och hitta ett lämpligt offer. Yesyes.

Kaffe nu om jag orkar sätta igång bryggaren. Fast det känns väldigt låååångt dit just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback