traukigt

Trots att jag är ganska trött på mitt jobb på grund av ganska mycket och att jag gärna skulle vilja få tag på ett fast heltidsjobb istället (glöm din dröm Sarah) så måste jag bara berätta om den största fördelen med arbetet nämligen alla mina arbetskamrater!
   Alla trivs ihop, jobbar på bra och effektivt och vi kan prata och skratta tillsammans med varandra. Ja okej, ibland åt varandra men det tar alla med en nypa salt. Vi är nämligen ganska bra på att göra bort oss också. Inte bara en utan flera. Fast det är inget jag ska dra upp här *vissel*.

   Jaja, jobbsnack igen men det går inte att komma ifrån. 

   Lite orolig för 
Greger eftersom han fått tillbaka det mystiska i korset igen. Eller om det är tänderna som spökar. Försöker att reda ut det hela i alla fall och på torsdag eller fredag kommer kiropraktorn ut och knackar till honom lite. Så länge han inte slår Greger i huvudet med en gummiklubba igen så tycker han nog att det är helt okej. Jimmy har nämligen med sig godis jämt och det får man smaka på om man varit en snäll gosse, och det är ju Greger. Givetvis. ;)

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback