För bra för att vara sant

Vi kommer iväg till Västervik! Jag har världens bästa föräldrar. Guldis blir min för fyra dagar, jag ska vårda henne ömt. Tack.

Annars blev det impulsiv liten utgång igår, vi höll på att frysa ihjäl och min nacke gav upp i och med det men annars hade vi trevligt. Dagens ros till vår baktant också plus lömska planer så nu vet vi nästan vad vi ska ta oss till. Yesyes.

Grattis också till min kusin Oscar som fyller 18 i morgon. Good luck med uppskrivningen liksom. Antar att den går lika galant som körningen kommer gå. lek livet på halkbanan också för sen får du fasen köra ordentligt. Istället för att bli utslängd från Oslos nationaldagsfirande och att steka runt i huvudstaden och sånt där du vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback