Sweet dreams boys and girls

Är så sjukt trött just nu. Bjuden på fest men pallar verkligen inte. Kan garantera att jag skulle däcka i soffan det första jag gjorde om jag gick. Inte på grund av för mycket alkohol utan för mycket trötthet. Det är fredagskväll och det enda jag vill göra är att gå och lägga mig. Ska hålla ut ett tag till för kvart i åtta är lite väl tidigt att krypa under täcket (till och med för mig).

Vill egentligen åka och träna också men det orkar jag inte heller. Eller kroppen orkar men inte mina ögon för det är liksom dom som mest vill blunda. Ja kroppen är väl rätt trött också men inte så farligt.

Nej, soffan och The Holiday blir mina kompisar nu, Den filmen kan man se om och om igen. För den är sådär fånigt, underbart, tokromantiskt härlig.

Still waiting you know.

Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

sv* Njae de ända som kör ut är ju champs. Bor nära Napoli men orkar inte gå:P

Postat av: Myra

Jag gör snart vad som helst för att få sova. Aptrött och SmåMyrorna har 'sleep over' här. Fyra fnittriga småtjejer gör det hela omöjligt att sova.
Gick och lade mig för en timme sedan, men gav upp och traskade ner till köket igen. Och jag som bara vill få sooova. ;)

2008-03-16 @ 02:20:15
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback