Flashback

Häromdagen när jag klev upp ur sängen och vidare in i köket för att fixa kaffe blixtrade det till  i huvudet och helt plötsligt var jag i köket i huset där vi bodde när jag var liten. Jag stod på en köksstol och räknade kaffemått som jag la i filtret. Strök med pekfingret för att ytan skulle bli slät och måtten perfekta. Pappa tackade för hjälpen och tog ner en kaffemugg och ett glas från skåpet ovanför kaffebryggaren.

Konstigt vilka minnen man har egentligen, sådär löjliga små saker egentligen som ändå måste betytt något eftersom jag minns det så väl.




Välkommen till världen lilla Selma förresten!Marie och Emirs lilla dotter som föddes igår den 18 maj.

Kommentarer
Postat av: Myra

Flashbacks är intresssant, tycker jag. Helt plötsligt kan man komma och tänka på saker som man egentligen inte visste att man kom ihåg. Eller ens visste om. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback