prat

Egentligen har jag absolut ingenting annat att skriva om än mina jobb. Det enda jag gjort de senaste veckorna är att jobba (varvat med hästen). Min enda lediga dag den här veckan sket sig och det blev jobb istället.

Så istället för att babbla på om hur jag sliter arslet av mig tänkte jag berätta om andra intressanta saker. Till exempel den megastora mjölkchokladen jag var svag nog att köpa när jag handlade åt mamma och som jag nu sitter och knaprar på i godan ro.

Eller varför inte berätta om den underbart spännande och läsvärda boken som jag nyss läst ut, skriven av Mons Kallentoft. Midvinterblod. A, ja tror den hette så men just nu är jag så trött att huvudet inte riktigt hänger med. Något med midvinter är det i vilket fall. Läs den.

Sen kan jag passa på att säga grattis i förskott till lillebror som fyller 16 år på måndag. Han firas i morgon, en dag för tidigt och jag kommer inte vara hemma på hela dagen. Han får klara sig utan mig (för ni kan nog gissa vad jag ska göra^^).

Sen så funderar jag på om man kan köpa en platta öl till honom i födelsedagspresent eller om mor min stryper mig långsamt om jag gör det?

Jag är rädd för det. Men vad fasen ska jag hitta på då? Ett kok stryk kanske, synd bara att han är sisådär tre gånger så stor som mig nuförtiden och kan kasta med mig i luften som en vante.

Kommentarer
Postat av: Hanna

köp alkoholfri öl och klistra på andra ettiketter så han inget vet^^

2008-05-18 @ 21:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback