Jag har ett ganska stort (akut) problem

Min toalett har gått sönder. Lisa lyckades trycka ner spolknappen så den ramlade ner i själva spolbehållaren igår och det hela har lett till att jag helt enkelt inte kan spola. Ja, alltså det här skulle hänt för eller senare ändå eftersom spolknappen varit lös ända (haha) sen jag flyttade in så jag skyller absolut inte på Lisa. Dessutom fixade hennes pojkvän (även min kompis) till det så att allt löste sig till det bästa. Tack för det!

Problemet återstår dock. Jag får inte tag på vaktmästare, vd:ar eller något så under tiden spolar jag genom att hinka i vatten med hjälp av en röd plasthink. Tur att man bott på landet och har varit med om det mesta vid strömavbrott och så.

Dagens fråga också som jag funderat på ganska länge:

Kan man bli tagen för fortkörning om man cyklar för fort? Om man kör som en dåre på en 30-sträcka till exempel.

Kommentarer
Postat av: saraH

Ja det är hemskt ja=( Det gick iaf himla bra och jag är glad att det är över. Nu sover hon sött min älskling! Hur mår du? kram

Postat av: saraH

Okej vad skönt. har du flyttat till vadstena nu? vart jobbar du? Med mig är det bra annars. Jobbar massor, men det är skönt så slipper jag tänka..=)

2008-11-28 @ 21:26:52
URL: http://sarahart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback