Do you wanna

Seneftermiddagen och kvällen kommer ägnas åt pangbruttan och sysslingen Lisa, vi ska äta plockmat och dricka vin i solen. Tills den försvinner vill säga, filtar kan ju vara på sin plats.



Hittills idag har jag ridit lektion, babblat med instruktören, njutit av solen, fikat hos mormor, blundat fem minuter och nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig  iordning för kvällen typ. För en gång skulle gillar jag att det är helg och ledigt och jag känner mig inte sådär jätterastlös. Blir jag kanske sen men den tiden den sorgen, blir det som jag tror och vill så överlever jag nog det med.

"Jag har klappat en dö älg döh!" (försök själva bräcka det ni där ute, en sexåring kan ge svar på tal så att säga)


Kommentarer
Postat av: Kalle

hah pangbruttan? bra namn ;)



funderar jag om jag åxå ska ha vin i solen eller ligga hemma.. är ju megatrött!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback