Don't want to forget come daylight

Mat är sjuhelvetsjävla dyrt faktiskt. Synd att det är en nödvändighet liksom för idag kändes det som om jag blev ruinerad. Lite varor som täckte botten på matvagnen ungefär och ändå gick det på över 800 spänn. Rätt mycket med tanke på att det inte blev mer än två kassar med föda. Typ köttfärs, lax (ovanligt), juice, lite frukt och tandkräm. Okej, jag köpte faktiskt två filmer också vilket kanske var bortkastat med pengar eftersom jag inte kommer våga se dom.

Skräckfilmer och jag är inte riktigt överens. "Sweeney Todd" går nog an (allas våran Johnny Depp är ju med i alla fall) men den andra filmen, "Barnhemmet" vet i sjutton. Barn plus skräck är en otäck kombination. Skvatträdd är jag också och det räcker med att en gren skrapar emot rutan eller att någon andas in lite för häftigt eller tar tag i mig för att jag ska hoppa en halvmeter över soffdynorna.

För övrigt är mina läppar jobbiga just nu. Förvisso behövs inget läppstift (inget jag använder särskilt ofta heller egentligen) men det är aningens irriterande att det svider och att jag ser ut som om jag genomgått en läppoperation. Större käft en vanligt med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback