Du kan få mig hur lätt som helst

Jag har skrattat till mig några extra levnadsår nu. Läs här så kanske ni förstår. Eller så är det bara vi som förstår. Åh, jag har ont i magen av skratt nu. Tack Jonna!

För övrigt är min katt galen för tillfället, tror hon snart ska börja löpa eller något för hon springer runt och jamar/ropar hela tiden och är mer högt än lågt. Gå kan hon inte heller utan hon springer eller svingar sig fram i draperiet som sitter vid ytterdörren. Tog ut henne på gården en stund förut men då blev hon feg och ville gå in igen. Crazy cat.

Vi måste nog ut på landet snart så att hon får leva utelevarliv och kanske lugna sig något, trots att hon tycker det är lite otäckt fortfarande. Vågar inte släppa ut henne ensam här då hon är pytteliten jämfört med normala katter. "Hon serut som en hermelin" fick jag höra från en av grannarna. Ja, det kan ju berott på att hon typ ålar sig fram när vi är ute. Hon vet hur man ska göra om man vill synas så lite som möjligt.

Lasse Lindh är bra förresten. Lyssna på honom, det kan jag göra i timmar. En dag utan "Svenska hjärtan" och "Du kan få mig hur lätt som helst" är inte riktigt en dag liksom.

Nu ska jag skratta lite till.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha, ja så dant.

En sväng dit i sommar skulle ju inte va helt fel.

Kan säga som så att jag garvade rätt rejält när jag hittade dom där bilderna!

Tänkte, va fan pysslar vi med :O)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback