"Du kan sätta cykeln på pakethållaren"

Börjar med att tacka mamma och pappa för påskmiddagen och påskägget igår. Jag hoppas att jag aldrig anses bli för stor för påskägg, men tack för att jag slapp leta efter det i trädgårdens alla skrymslen. Man behöver ju inte göra sig till åtlöje för alla genom att som 21-åring springa runt med blossande kinder och leta efter ett ägg fyllt med godis (samt lott och påskkärring) som om livet hängde på det.

Idag blir det jobb igen, ska strax iväg. Får se om folk ligger hemma och är bakis eller om de är ute på promenader i det fina vädret och styr kosan ner mot Leksaksmuseét. Helst fikafolk då men är ni jättehungriga fixar vi mat med. Kirrar biffen (fast vi har ingen biff bara jättegoda hemgjorda hamburgare och mycket annat).

Jag, Malin och Amanda anyway och vi jobbar på bra ihop. Snabba och effektiva, det gillar vi.

Jag gillar att jag känner mig glad så ofta nu också. Känns fiiiiiint.

*Rubriken är ett direktcitat av 
Frida ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback