Grått

Jag önskar att jag visste vad jag ville. Eller rättare sagt så önskar jag att jag ville det som var bäst för mig själv och det som faktiskt skulle fungera med mitt liv och alla tankar i mitt huvud. Att allt skulle klaffa.

Plugg, jobb, livet, framtiden.

Jag vet inte vad jag ska skriva nuförtiden. Inga direkta ideér på någorlunda intressanta texter som man skulle kunna dela med sig av. Det mesta skrivs av sig själv och för sig själv liksom.

Kommer snart in ett bättre flow, det är det här med att inte jobba de veckor skolorna har lov som gör att jag dimper ner. Ska jobba hela påskhelgen på andra jobbet så då blir det bättre. Mycket att göra, slitigt och samtidigt kul. Plus hästen, plus underbara kompisar och plus annat som också gillas.

Snart är jag nog den jag brukar vara igen och kanske ännu mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback