Håll ut

När man känner att "dagen efter" känslan sitter i även dagen efter dagen efter så inser man att man faktiskt är för gammal för berusningsdrycker. Tack och lov så verkar det vara likadant för resten av the gang så jag känner mig inte så patetiskt ensam. Tur att vi inser det själva i alla fall.

Var hos kiropraktorn tidigare och rätade till diverse kotor och annat som satt fel i rygg och nacke. Lika otäckt varje gång med ljudet. Inte så mysigt när det låter som om hela huvudet dras loss från nacken men jag lovar att lättnaden som man känner efteråt gör att det är värt besväret. Himmelriket typ, kan röra mig fritt och ledigt utan att det tar emot och gör ont. Kanske till och med kan skratta hejdlöst ett tag utan att få smärtattacker. Jag gillar´t.

Har hunnit med hästen, mat hemma hos theFamily och städning här hemma. Winnerbäck strömmar ut genom högtalarna nu och solen skiner och värmer upp min lägenhet till temperaturer som bara är en föraning om hur det kommer vara i sommar. Bastu typ. Great, gå naken hela tiden för att inte brinna upp. Nä, då skulle nog inte grannarna bli överlyckliga. Får väl se till att dra fram nätfönstret och hoppas att det passar helt enkelt.

Kaffe nu tror jag allt. Inte alltför ovanligt men heller inte lika vanligt som för ett tag sedan.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Huuuh.. Ångest och stark bakfylla håller i sej för mej med och jag intalar mej själv att - nej "aldrig mer" om och om igen. Har det inte gått över imorn så hoppar jag i sjön eller flyttar till andra sidan jordklotet..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback