Lavendel, timjan och en daggmask

Jag ska rida lektion i morgon. Jag har inte gjort det sen i höstas och helt ärligt så tror jag faktiskt att det enda som kommer hålla mig upprätt på hästryggen är min envishet. Stackars lilla Greger kommer tror att han har hamnat i helvetet eller nått.

Mohahahaha.

Maten var mycket god ute i Lyckhem, jag fick mina blommor planterade (de kommer dö alldeles för snart men jag kan faktiskt köpa nya) och jag blev alldeles för mycket retad av min lillebror (jag, lättirriterad? Nej då inte alls.) som bollade med mig i luften lika lätt som en vante ungefär.

Nej, det är inte jag som är liten och nätt, snarare liten och betongsugga, det är han som är stark. Jäkla "deffa-pumpa-muskler-creatin-och-annat-onaturligt-människa"...

Hemma nu i alla fall och funderar på att öppna en cider eller så. Duscha också trots att jag ska till stallet i morgon bitti för jag känner mig rätt sandig, gräsig och ofräsch efter att ha jobbat hela dagen, planterat blommor och lekt med hundarna barfota på gräsmattan (nej jag trampade inte i en endaste hundskit).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback