Love it, alot

Blev med Spotify idag. Tackar Micke! Gillar´t. Fast det visste jag ju redan.. ;)

Känner att det här en sådan där rolig, sprallig, fin och fantastisk dag. Var ute och red i över en timme i morse med Frida och det är alltid kul. Trots knashästar och duvor som blivit instängda i förråd och skrämmer slag på de ädla springarna när den med desperata åtgärder försökte ta sig ut. Genom fönstret, som givetvis var tillbommat.

Kan bero på att jag fått i mig rätt mängd kaffe med. Sådär lagom hög och fylld av energi är jag just nu och gör allt i ett tre gånger högre tempo än vad som behövs egenltigen. Tur att jag ska jobba sen annars skulle jag behöva rensa massa lådor och min garderob för att göra något vettigt av energin.

Och varför göra något som kan vänta till i morgon? Eller nästa vecka.

Hoppas på tjejerna på lördag också och AW i morgon kanske. Nu måste jag hoppa i duschen för känner mig sådär lagom ofräsch kan jag erkänna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback