Om det var någon som ville veta

Påslakan torkar väldigt långsamt i torkrum utan värme om det var någon som undrade.

En annan sak är att jag faktiskt kommer ihåg vart vissa vägar leder. Stort plus till mig som aldrig annars håller reda på vart jag eller andra kör, det är ett under att jag aldrig kört så vilse att jag inte hittat tillbaka dit jag skulle eller till ursprungsläget.

Kaffe luktar godast på morgonen. Arvid Nordqvists "Svea" eller Gevaliakaffet på andra jobbet är bäst.

Min katt har namnsdag på onsdag (?) nästa vecka. Ja nästa vecka i alla fall.

Idag ska jag leka pepparkaksta (om jag lyckas övertala fritidsfolket dvs. barnen), klättra på stenar och känna på vattnet nere vid hamnparken. Solen skiner och det är blå himmel plus att jag har världens bästa jobb. Underbart.


"I´ve got you under my skin!" nannanana.. (Lite Frank på morgonkvisten)

Nu ska jag äta frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback