Who what when where

Fick jobb för morgondagen och det borde jag vara glad över, ja det är jag väl också för den delen. Inte så kul pass bara när man först jobbar mellan 8-10.30 och sedan 14.45-16.30. Det innebär att jag inte kan åka upp till hästapållen på morgonen utan får försöka pricka in det mellan timmarna istället för efter halv fem har jag ingen lust att åka ut när möjligheten till att åka ut tidigare finns.

Jag hinner, ska bara jaga bil först för tar jag järnhästen tar det lite längre tid även om det inte tar jättetid så att säga.

Valborg blir det grill och mys hos 
Jonna. Känner jag för det ska jag ta en sväng runt stan med tror jag men tyvärr är varken Jonna, Hanna eller Sofi särskilt på. Frida? Någon annan? Lugnt ska det vara alltså men kul att röra sig lite.

Just nu sitter jag och samlar energi. Har varit skakig och orkeslös sedan jag gick upp och jag vet inte vad det kan bero på. Har ätit frukost men det känns som om jag inte ätit ordentligt på flera veckor typ. Cykelturen, mockningen, allt annat fix i stallet och ridningen tog också ut sin rätt (snurrade till ganska ordentligt på hästryggen så jag var tvungen att skritta en stund så jag inte skulle trilla i backen. Funderar på om kaffe skulle vara på sin plats men då skakar jag nog inte mindre.

Ja jag har stora problem. Eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback