"För finnar å ryssar å Lin... Nörrköpingsbooor..."

Mitt andra egna hem är nu inbott. Ja, vi är här nu i alla fall, regnet smattrar mot rutorna och grannen har disco tror jag. Inte mig emot, jag har börjat vänja mig vid att alltid höra prat, hundar som andas eller tassar på laminatgolven eller grannbarn som springer likt en elefanthjord på våningen över.

Jag som alltid är ute i god tid hade varit ute i lite väl god tid i morgon om jag inte läst på papprena ännu en gång. Uppropet är nämligen halv tio och inte åtta som jag hade fått för mig av någon konstig anledning. Jaja, kommer väl vakna halv fem redan så då har jag ju tid att plocka upp lite lådor som är kvar. Sysselsätta mig med någonting ska inte vara så svårt.

Något kul som hänt förresten är att jag har fått nackspärr. Fyra av fem toasters, kanonkul! Eller inte... Tror min nacke vill ha mina egna kuddar och min egna säng vilken den får i natt. Jättebra faktiskt.

Har för övrigt redan gjort bort mig för pizzafolket och dess gäster när jag kom hit ikväll. Den late han bar ihjäl sig och all det där. Dessutom så KAN jag bara inte låta bli att skratta, det är sån jag är helt enkelt. Sen skrattade jag lite till (efter att ha tappat hälften av allt jag bar på) då jag kollade in genom fönstrena och såg hur iakttagen jag var.

"Jo precis, det är jag som har flyttat in uppe på femman då... Skickar ni upp en pizza i hissen åt mig?"

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Lycka till med skolstarten!!!!!!!!

2009-08-13 @ 23:43:51
Postat av: Pernilla

Lycka till med skolstarten!!!!

2009-08-13 @ 23:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback