Fruita el tiempo

Hör och häpna och kors i taket så kunde jag faktiskt sova till åtta idag. Ja om man bortser från tumultet vid fyratiden då Tyrson bestämde sig för att leka attack med sin rödgråa tunnel ("Bästa tunneln!" /Tyra) och dessutom fara runt i lägenheten som en kattapult ungefär.

Vet inte om den där operationen lugnade ner henne så speciellt mycket, hon äter mest bara mer mat.

Äta frukost snart. Egentligen är jag inte hungrig men kaffet är kokat och jag ska käka någon smörgås till eller kanske ett ägg åtminstone. Sen blir det hästarna, frukthandel och jobb.

Jag har "skills" förresten. Så nu vet ni det.

Drömde sjukt konstigt om hus, nycklar och olika vägar man var tvungen att leta sig ut ur det. Panikdröm där man inte lyckas slå sig fri ungefär. Tror jag var invirad i täcket eller så för jag drömde att jag satt fast också. Konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback