I wanna dance with somebody

Jag och Jennan (ja jag vet att det är mycket jag och hon just nu men hon är så att säga deltidsinneboende här och det är bra för hon diskar) ha faktiskt gjort framsteg dagen till ära. Komponerat frågeställningar och reflekterat över marginalisering och sociala grupper i skolan, föräldrars och skolans roll i barnens utveckling. Inte klart än men jag tänkte ägna mig åt böckerna tills mörkret faller för då ska jag mysa ner mig i soffan med en filt och min (o)keliga katt och se på "Män som hatar kvinnor" som jag faktiskt kostade på mig att köpa idag.

Jo jag har sett den, på bio faktiskt. Just därför jag ville köpa den också.

Innan pluggandet tar vid igen ska jag bara njuta av dressyren på svt1. Helt fantastiskt och JA jag ÄR avundsjuk. Fast Greger och jag kan dansa ibland vi också men lite mer fågeldansen än vals...

Gårdagen var underbart rolig för övrigt. Smärtan i fötterna kunde man stå ut med och vi dansade så att vi känner av träningsvärk idag. Maten var god också.


Kommentarer
Postat av: jennifer

saknar dig redan ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback