It´s not always butterflies

Speed. Why?

Patrik: "Jag ska klara den där cnc skiten!"
Jag: "Jag ska klara csn..."

Jag är så jävla rolig. Mohahaha.

För övrigt var det pizza och terapisnack med F igår. Jag älskar när man kan prata om allt som är jobbigt, bli arg och frustrerad och dela på de känslorna så till den milda grad att den andra vet precis vad man menar. Det blir lättare då och sen har man avreagerat sig och kan vara lättare igen. Du är jag och jag är du ungefär. Fint är det.

Snart blir det tripp för att ragga litteratur. Håller just nu på att läsa om "Deliberativa samtal som värdegrund - historiska perspektiv och aktuella förutsättningar". Låter väl skoj?

Puss och kram leverorgan!

Kommentarer
Postat av: Eric

Urkendurk, CNC, det minns man. Alltid huvudvärk efter de lektionerna.

2009-08-12 @ 22:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback