Jag har rätt mycket damm också men det tänker jag inte ta med mig

Det är ganska tomt här nu. Åtminstone i hyllor och skåp (ska jag äta något är det papperstallrikar, plastglas och plastbestick som gäller). Flyttkartonger är det dock gott om och de överbelamrar stället för tillfället. Tyra gillar läget i alla fall även om hon undrar vad sjutton det är som är på gång. Lådorna är roliga men MonsterTyra kryper fram oftare än vanligt så jag har blivit biten ett antal gånger under dagens lopp. Mamma, Jonna och Minna också för den delen - ingen går säker...

Nu ska jag göra ett försök att ta tag i garderobspackningen på cirkus 20 minuter för sen bär det av till "Väärsta" för att fira kusinbarnet i Söörgården.

I´ll be back.

Ja, jag vet att man inte får säga så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback