"Jag kan se ända till... Charlottenborg!"

Jag har så mycket jag skulle kunna skriva om att jag inte vet vad jag ska skriva om.

Jag skulle kunna beskriva hur det gick till när jag berättade för Jennifer att Sugar Plum Fairy spelade i Norrköping och hon blev helt exaltherad och trodde att de uppträdde inne på Trappan. Började sjunga "Sweet Jackie" och var överlycklig i största allmänhet.

Eller att Jonathan blev (tvär)stoppad när han skulle visa ett korttrick. Resten av faddrarna skrek rakt ut att han inte fick för att det var så tråkigt.

Jag antar att det tricket varit uppe på bordet rätt många gånger innan.

Jag skulle kunna berätta om allt jag faktiskt har pluggat idag och börjat få grepp om olika begrepp.

Jag skulle kunna berätta om högsta vinsten som jag vann igår.

Jag skulle kunna berätta om Ronny, Ragge, Anna och mosbrickan.

Fast jag orkar faktiskt inte just nu för jag är dödstrött och måste se till att göra något vettigare (skriva loggen som ska vara inlämnad på onsdag) istället.

Så... hej så länge. För stunden. Ses. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback