Low five

Det bor en liten ångestklump i min hals. Jag pluggar inte tillräckligt, gör inte så mycket som jag borde, är tråkig och känner mig lite ensam.

Så det är ju tur att jag pluggat åtminstone tre timmar hittills, städat lägenheten, ska ha tvättstugan, ska ner till Bomull och lämna in min uppgift och ägna resten av eftermiddagen/kvällen åt att plugga med Jennifer.

Ska nog tjata ut henne på en promenad också.

Usch jag gillar inte att känna mig otillräcklig. Sen längtar jag hem också. Attan kattans.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ta en promenad och bara prata brukar vara bra mot hemlängtan :) Hoppas Ni får trevligt! Puss

2009-08-25 @ 16:47:52
Postat av: Mammsen

Tro på dig själv och sätt inte upp dina alltför hårda krav, klart att du fixar det här.

Du vet ju att du snart kan komma hem, tiden går fort.

Älskar dig....



Natti natti

2009-08-25 @ 23:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback