Message in a bottle

Om jag fick bestämma skulle jag vara lite mindre rastlös, ha lite mindre energi, vara mindre morgonpigg, kunna sova lite bättre och inte ha så lätt för att tända till när något gör mig arg.

Så är det inte riktigt nu så det är väl bara att gilla läget egentligen. Jag får ju faktiskt ganska många fler saker gjorda i det här tillståndet än vad många andra får.

Jobb snart, tre pass kvar med idag och det känns fint. Jag har nog inte riktigt förstått att jag ska flytta och ändra mitt liv rätt rejält än men det kommer. Börjar packa på fredag så då blir jag säkerligen lika hysterisk, dum i huvudet och lättretlig som jag blev när jag fixade lägenheten och ett tag därefter fick antagningsbeskedet.

Bara att gilla läget där med alltså. Ber om ursäkt redan nu om ni råkar ut för någon svada ni inte förtjänar. Det är hjärnspökena som är igång då, inte den riktiga Sarah.

Strax dags att bege sig. Organisera drickaförrådet idag kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback