Supernollornas fjäskande ger resultat

Åh. Herregud. Jag har haft så kul att jag inte vet vart jag ska börja. Har vandrat runt i stan och till Folkparken och lekt namnlekar, spexat, lurat på gåtor, kört tunnelboll, kort-mot-kroppsdel, suck and blow och mycket mera. Samtliga aktiviteter med en namnskylt i rött och grönt hängande runt halsen size XL.

Är man en nolla så är man helt enkelt. Fjäskandet var ihärdigt, vår kampsång underbar och korven god.

Sjukt ont i nacke, huvud och rygg men det har det varit värt. Spikmattan lindrade.

Träffade även på Hana som jag lärde känna lite på introduktionen och det var riktigt kul. Plus har lärt känna massor mer människor så allt känns så himla bra. I morgon blir det förfest på DK och sen fest på Trappan. Ses fram emot...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback