Hajj Kaj, hallåååå Börje

Jag tror jag borde införskaffa mig en skrivare... Sen skulle jag vilja köpa mig en liten tvättmaskin men tyvärr får den nog inte plats i badrummet. Det skulle vara en liiiiiten en i så fall.

Jag skrev en lista för ett tag sedan på fem saker som jag irriterar mig på. Jag kan addera en sak till dit.

6. Folk som ljuger
Jag irriterar mig inte ens på dom egentligen, jag avskyr dom. Man behöver inte säga allt som är sant men allt man säger ska vara sant. Det är patetiskt att ljuga för när sanningen kommer fram får man saker kastade i ansiktet som man lika gärna kunde sagt rakt ut från början. Att dessutom göra allt för att såra genom att först ljuga och sen säga något annat är mest tragiskt. Dessutom är det elakt. Riktigt elakt.

Nu cheerar vi upp lite här! Jag har sagt byebye Backegatan genom att städa lägenheten igår och lämna över nycklarna under gårdagen. Nu ligger framtiden för min fötter och just precis nu känns det som om världen ler mot mig hur fånigt det än låter. Jag kommer stå ut med att bo mitt i smeten inne i stan, jag har ju nära till skolan så mitt lokalsinne behöver inte prövas alltför hårt hoppas jag. Dessutom kommer motionen in i vardagen tack vare att jag bor på femte våningen (sjukt fin utsikt) och föredrar att springa i dom istället för att ta hissen.

Bring it on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback