Var nöjd med allt som livet ger...

Jag har inte hemlängtan faktiskt vilket jag trodde jag skulle drabbas av rätt så snart. Kommer väl så småningom när det blir tufft och slitigt.

Saknar dock hästarna. Vill ta en ridtur, andas lite hästdoft och irritera mig på min rastlösa prins som inte idds stå still utan vill ut och springa så fort som möjligt. Ni ser, abstinens efter fyra dagar bådar inte gott.

Tiden går lite långsamt just nu men snart går det väl för fort antar jag. Sådär så att man inte hinner med och får panik över det istället. Aldrig kan man vara nöjd...

Kan för övrigt avslöja att jag har fruktansvärt hett vatten här hemma. Badade igår och blev mer eller mindre kokt då jag tänkte att temperaturen skulle vara som hemma hos mamma och pappa (brukade sno badkaret ibland eftersom jag bara hade dusch i min lägenhet..) vilket inte var fallet. Så fryser ni kan ni alltid komma och bada hemma hos mig, garanterar er skållning på hög nivå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback