Me like

Hoho i bloggvärlden. Jag har lyckats med det jag brukar lyckas med, nämligen ordna så att mina dagar är fullspäckade av jobb. Har jobb varje dag skolan är öppen fram till femte januari (har tenta den sjunde) och jag skulle fått mer egentligen om inte tentan kommit i vägen då. Jag fick ångra litegrann också. Sa att det inte var några problem för mig att öppna, vilket görs 06.15 så nu öppnar jag alla dagar utom två och de dagarna stänger jag (18) istället.

Ehh.. så ja. Jag har ju inga helgpass i alla fall och det är det allra bästa. När jag är klar med utbildningen kommer jag att vara lärare och SKOLOR ÄR INTE ÖPPNA PÅ HELGERNA. Jag kommer alltså (förhoppningsvis, ska väl inte ta ut för mycket i förskott...) jobba måndag-fredag och slipper lördag- och söndagsjobb.

Kanske inte är så mycket att hänga i granen tycker en del men eftersom jag tröttnat rejält på helgjobb efter restaurangtiden (den ska vara finito totalt nu hoppas jag) så känns det fantastiskt.

I morgon jobbar jag 8-18 och så är det pyjamasparty i FK:en. Party på arbetstid en fredag är det inte alla som har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback