ingen rubrik

Jonna är en människa som alltid får mig att skratta. Herrejesus alltså. Haha.

Sitter och glor på Ronja Rövardotter och upplever barnomen på nytt. Astrid Lindgren måste vara den mest begåvade barnboksförfattaren någonsin, det finns ingenting som slår hennes sagovärldar och karaktärer. Sen att jag nog inte tror precis lika mycket på att det var sådär på riktigt är väl en annan sak. Typ islandshästarna som springer vilda och fria i skogen. Island? Njae. Gotlandsruss hade varit mer passande.

Ikväll ska jag styra kosan mot Motala och spela poker hos M och H. Jag tror inte att det kommer gå särskilt bra, får bara hålla tummarna för att det inte är någon som vill spela om pengar. Då drar jag mig ur även om dom kallar mig fegis.

Kommentarer
Postat av: Eric

Dock är det en väldigt skön rush av adrenalin när man kör om pengar. Oavsett om det är 10kr eller mer. =)

2009-02-21 @ 17:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback