Some shit

Jag längtar till i morgon. Upp tidigt för att åka till hästen och förhoppningsvis ta en galopprunda om väder och vind tillåter. Hem en snabbis för dusch innan jobbet som börjar klockan 11 (ja, här är vi effektiva).
  Jobbar bara fram till fyra och sedan ska jag ägna resten av eftermiddagens timmar åt Johnny Cash och Brolle. Skivorna (här är vi inte bara effektiva utan också hederliga) landar i min brevlåda någon gång under morgondagen.

Längtar.

Kvällen vet jag inte hundra än. Hörnet? Vilka är på?

(Förresten, kommentera gärna mera. Det är faktiskt ganska många som kollar in bloggen men inte lämnar några spår. Vore trevligt, så kan jag också hitta något nytt och kul att läsa! Ni är naturligtvis välkomna även om ni vill förbli anonyma =)

Tråkigt inlägg, jag vet. Skyller på att jag samtidigt kollar på film och har en katt som mer eller mindre sitter på mitt huvud i sina desperata försök att vända min uppmärksamhet åt rätt håll. Hennes håll alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback