tjoho

Tvåsamhet leder till ensamhet. That´s it.

Höll på att krevera inne i min lilla lägenhet idag så jag tänkte gå en sväng på stan. Fortsatte att gå och gå (typ som Forrest Gump när han bara började springa helt plötsligt) och vandrade vidare runt Tycklinge. Hämtade upp Lisa utanför Marcus lägenhet och så gick vi också en promenad. Två och en halv timme blev det sammanlagt innan vi landade intill mig, kollade in Brolle som Buddy Holly och förskte mysa med min sjukt osociala katt.

Nu har jag precis (för första gången sen jag flyttade hit) tryckt i mig en sån där Veneziapizza som är för god att avstå. Typ. Just nu står den mig dock upp i halsen så resterna (okej, halva pizzan) ligger o i kylskåpet och sparas till morgondagen.

Vill innan jag avslutar det här inlägget uppmana alla mina bloggare att uppdatera mera! Jag nämner inga namn men ni vet vilka ni är så känn er träffade. Nu satte jag allt press på er. ;)

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback