Uppåttjack?

Gick från det ena jobbet till det andra och kände mig sådär måttligt road och sugen på det. Mest trött och moloken om jag ska vara ärlig.

När jag väl kom till jobbet var det som om någon gav mig direktverkande uppåttjack. Inte för att jag har prövat på det alltså men jag gissar på att känslan är densamma. Blev glad och sprallig och så himla engagerad i barnen att de nog tyckte att jag var lite jobbig ett tag.

Fast de skrattade lika mycket som jag efter ett tag när jag hittade på historier utifrån teckningar jag ritade åt dem att färglägga om dom i framtiden och så vidare. Riktigt roligt och jag kände mig som en riktigt kul typ.

Älskar sådana här dagar och jag känner mig fortfarande glad och positiv. 
Frida och Hanna kommer hit om ett tag och vi ska ha det bäst och snacka skit. Så som det brukar bli. 

Man kan ju alltid hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback