Wanna be your hero baby

Åkte hem till mamma och pappa en stund förut för att fördriva lite tid (och äta mat om jag ska vara riktigt ärlig, jag hade inget att laga till upptinat). Lirade Guitar Hero med lillebror vilket jag såklart ägde på. Hard-nivån är inget för mig här kör vi på Expert direkt.

Okej, jag tänjde lite på sanningen där. Jag är usel på Guitar Hero. Noll taktkänsla, noll tålamod och noll koll på vilket finger som ska trycka på vilken färg. Ingen bra kombination kan jag avslöja och det hela slutade med att bror fick ta gitarren ifrån mig innan jag kastade den i marken av ilska. Han däremot satte samtliga låtar han försökte.

Sa jag att jag var en dålig förlorare också?

Nu ska jag snart krypa till kojs faktiskt trots att klockan inte är mer än nio. Har tänkt mig att ligga och läsa länge då boken jag håller på med, "När du läser detta" av Giles Blunt, lider mot sitt slut och är så nervkittlande att jag bara längtar. Psykologiska thrillers är det bästa jag vet när jag är inne i en manisk läsperiod.

Sen ska jag ge med mig och ta en värktalett för fotjäveln också. Det är det eller att hugga av den som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback