Eller hur?

Okej. Jag har en ny programidé för tv4 eller tv3 för det är dom som brukar ha sådana program som jag för det mesta brukar fnysa åt och tycka är hur löjliga som helst (men smygkolla på när ingen vet).

"Singelkvinna söker trevlig man."

Helst med bara ett par stycken nice guys som gillar djur, håller sig fräscha och luktar gott, har humor och är snälla och omtänksamma. Som tycker om festkvällar lika mycket som hemmakvällar och som inte är överdrivet förtjusta i att sitta framför datorn eller teven och spela spel som går ut på att skjuta ihjäl varandra så fort som möjligt.

Givetvis måste de också vara relativ korkade så att de faktskt kan tänka sig att stå ut med mig.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hahaha :) Nä Sarah, nu så småningom så drar du och jag ut för att jaga kött! Det här går ju lixom inte längre.

2009-02-01 @ 00:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback