Update

Har äntligen fått internet till lägenheten.Eller ja, till datorn kan man ju säga eftersom det är mobilt och jag (ska) kunna plocka med mig det vart jag än går. Typ surfa under en gran i skogen och så som de säger på reklamen.

Nä jag tror inte på reklamen. Jag är glad om jag kan förflytta mig med datorn från vardagsummet till köket utan att det krånglar. Man får vara glad för det lilla och det är jag så tack mamma och pappa för en suverän julklapp. Jag hade aldrig kommit till skott själv, det är jag den första att erkänna.

Min underbara sambo var mindre underbar igår. Att jag inte kan ha riktiga växter i fönstret är en sak (jag tar död på dem ändå hur jag än gör) men varför kan jag inte få ha mina nya, verklighetstrogna plastväxter för mig själv? Tydligen inte. Kattuschling. Tur för henne att hon är söt.

                               

I februari ska jag försöka få tid (och råd) att åka och hälsa på Matte i Stockholm. Krogrunda och mat är utlovat, får väl se om jag överlever. Alltså maten är det nog inget fel på det är mest krogrundan jag blir lite fundersam över. Den som lever får se som man brukar säga.

Nu blir det DH och te.

Kommentarer
Postat av: Frida

Yay, du är igång! :D Vi ses imorgon! Puss

Postat av: Myra

Åh jisses så söt!!

Vi fick också hem en liten tiss. Lyckades fånga en vildkattunge. :)

2009-01-14 @ 22:27:59
URL: http://myrasmysterier.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback