Då är det vingelavstånd hem till mig

Som att glida på en räkmacka ungefär. Så kändes det när jag väl kom till jobbet och passet fortskred så att säga. Jag varken dog, kräktes på någon av ren illvilja eller fräste åt någon.

Eller jo, jag blev lite irriterad på min syster men man får faktiskt låta sitt dåliga humör gå ut över sina syskon även om de inte är orsaken till det dåliga humöret från början. De är ändå så illa tvungna att tillbringa resten av livet i samma familj som en själv och därmed också älska mig även om jag beter mig relativt psykopatiskt. Lillsis är finast i världen ändå och jag älskar henne, jag vill bara inte behöva förklara för henne hur man städar en toalett.

Är man16 borde man liksom redan veta det.

"Åh Sarah, tänker du på samma sak som jag?"
"En öl vore fint?"
"Nä poppers! OCH en öl."

Att Maria inte visste vad poppers var för något fick oss nästan att tappa andan. Gissa vart vi ska gå och dricka alkoholhaltiga drycker och bli allmänt lagom glada i hatten och det med framförallt henne?

Jo precis. Ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback