Det var den dagen

Åkte ut till hästarna för en välbehövlig ridtur efter ett tiotimmars pass konstant fixande med mat i mängder och allt annat som hör till. En chans att andas ut som Gyllene tider sjunger fast de går och fiskar. Det är skönt att endast fokusera på hästen, samspelet och samtidigt njuta av en mycket vacker östgötabyggd.

Åskan mullrade men vi klarade oss. När vi kom in i skogen hörde jag en av de konstigaste sakerna jag hört på länge. Eller inget konstigt på ett annat ställe men någonstans i skogen hade folk en brakfest skulle jag gissa på. Dunkande toner som ljöd ut bland träden och annat liv. Red dock inte och tog reda på vad det var som hände egentligen men ganska kul var det, Greger tog till och med några krumbuktande hopp i takt till musiken (fast egentligen var det nog mest insekterna som irriterade honom lite för mycket).

Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen, även om jag redan nu känner att det är svårt att varva ner (precis som vanligt med andra ord). Börjar inte förens elva i morgon och kör till stängning. Tiotimmarspass igen typ, greeeeaaaat.


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Du stumpan! Det var ingen "brakfest" utan det var vättern/motala festivalen som körde sitt dunka dunka så att det hördes ända ut i "skogen".



Natti natti älskar dig!!

2009-07-04 @ 23:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback