Jag stoppar gärna huvudet i glassfrysen...

Jag tror jag dör. Skjut mig eller ge mig en pool som jag bara kan kliva i och njuta av.

Jag vet att man inte ska klaga på värmen men jag smälter här och inte smälter som att smälta för någon på ett (då) bra sätt. Det är så sjukt varmt i min lägenhet, utanför min lägenhet och på jobbet att jag snart avlider.

Värmens bieffekter ger också en relativt förvirrad personal, tomma blickar och mycket skratt. Som vanligt fast värre med andra ord.

Känns väldigt mycket som om jag inte har något liv med tanke på att varenda blogginlägg rör jobbet på ett eller annat sätt. Har förvisso inget annat liv känns det som (förutom hästen då) men det behöver vi ju inte låtsas om. Hoppas på en kall dryck på Hörnet någon gång i helgen i alla fall. Trots jobb (ovanligt) och mycket annat att stå i för diverse vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback