"Jo Sarah du SKA bada!"

Jag är människa igen ungefär nu. Det tog en fika hos Jessi och Micke, en pizza med Jonna och en lång dusch för att frambringa det resultatet och det var väl för väl. Poolpartyn ska jag hålla mig borta ifrån hädanefter tror jag. Kranvatten är gott dessutom...

Fick intagningsbeskedet idag och de kommande 3,5 åren kommer jag att ägna åt studier i Norrköping och förhoppningsvis avsluta studierna som nybakad lärare. Visst kan saker och ting ändras under tidens gång men det är målet i alla fall och just nu är jag lite lättare och mycket gladare än på mycket länge.

(Däremot får mina vänner och min familj räkna med att jag kommer ringa och tjuta i telefonen den första tiden.)

I morgon blir det... ja vad? Trevligt antar jag men vad som ligger bakom själva inbjudan är kanske något klurigt. Tur att jag tycker om klurigheter, ja förutom kluriga spel som en kompis försöker tvinga mig att spela och sen skrattar åt mig när jag antingen inte klarar av dom eller ger upp bara för att det inte klaras av tillräckligt fort.

Jag har inget tålamod med stängda hus och ubåtar.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Fy va jag kommer sakna dej när du flyttar!

Räkna med att ja kommer hälsa på så ofta jag kan så du får guida mej i storstan.

Räkna även med att jag kommer ringa och tjuta för att alla vänner flyttar ifrån stan.

Postat av: Mammsen

Du vet att det brukar funka med ett telefon samtal dessutom finns det alltid en plats hemma och det tar bara ca en timme för att hämta hem dig...



Puss & Kram

2009-07-12 @ 22:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback