Min lilla bäbis

Torsdag nästa vecka kommer jag troligtvis vara mer nervvrak än i vanliga fall och jag kommer säkerligen börja gråta också. Ungefär som att slita bort en del av hjärtat ur bröstet på mig och jag kommer ha en ofantlig ångest.

Tyra ska nämligen lämnas in hos veterinären för sterilisering, id-märkning och vaccination och jag är en aningens blödig. Samtidigt kan jag inte låta bli att tycka lite synd om veterinären som ska fixa allt eftersom nedsövningen inte kommer att gå smärtfritt om jag känner min lilla katt rätt. Hon har rätt vassa tänder och skarpa klor den lilla markattan.

Ska bli skönt att ha det avklarat i vilket fall och förhoppningsvis få en mindre galen katt. Inget illa menat alltså för jag tycker om henne precis som hon är egentligen, det är bara mina möbler och övriga ägodelar som inte gör det. De går ganska lätt sönder när hon får sina stolleryck.

Hösten kommer bli mycket bra, mycket nytt, mycket av allt tror jag. Mycket bättre.


Kommentarer
Postat av: Eric

Stackars kisse, ska du förstöra hennes mojo. :)

2009-07-17 @ 12:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback