Spikat och klart (min vassa vän)

Jonna hoppade upp på järnhästen för en stund sen och lämnade mig här ensam med min galna katt och spikmattan. Har sett på filmen "Vargarnas Pakt" och den var väl bra men jag hängde med lite dåligt. Blir lätt så när man pratar under filmens gång och diskussionerna blir intressantare än filmen i sig (nu låter det som om filmen inte alls var bra men det var den faktiskt...) om till exempel snygga indianer, att bli levande begravd, norrlandsgossen och annat smått och gott.

Slutklämmen blev i alla fall; "Va fan hände egentligen?" så det var ju ungefär som en av alla utekvällar vi lyckas få till på så bra vis.

Cheers!

(Mamma jag skämtade om det sista, så illa är det faktiskt inte för det mesta.) mohahaha.

Kommentarer
Postat av: Mammsen

hmmm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback