Svammel och oklart bara för att jag vill

Ska bara nämna jobbet "snabbt" i det här inlägget, jag lovar. Ville bara säga att man inte behöver springa runt på gym och lyfta skrot om man vill komma i form, börja bara jobba hos oss. Förutom den vanliga formen av träningen såsom lyft av disk, backar, brödpåsar size xxl, mjölsäckar, sockersäckar och konditionsträning när vi ilar fram och tillbaka överallt så fixar även magmusklerna till sig ordentligt.

Jag och Linda gissar att det är tack vare allt skratt. Vi kommer leva tills vi dör helt enkelt och jag kan garantera att vi fått rätt så många bonusår bara idag.

Nu mullrar åskan utanför fönstrena och jag önskar att regnet snart börjar falla ner från himlen. Lättare att andas, jag kanske kan få sova och gräset börjar växa igen.

Det ska arta sig till en trevlig kväll på gatan en bit bort, i ett nytt hem med en gammal vän och andra som är lite nyare. Kanske styra upp det så att vi hamnar någon annan stans också men det är sådant som visar sig. Visst är det upp tidigt i morgon som gäller igen men jag klarar mig. Börjar vänja mig vid att inte sova mer än ett par tre timmar per natt faktiskt.

En del saker längtar man till mycket mer än andra. Inte alla men jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback