Tänk om jag inte fått mitt morgonkaffe...

Det regnar katter och hundar utanför mina fönster om ni ville veta. Misstänker att det är likadant hos flera andra också men jag tycker faktiskt om det. Jag har ingenting emot regn, speciellt inte när jag ändå jobbar och är man ledig kan man vara inomhus utan dåligt samvete.

Jag tycker inte bara om regn, jag tycker om jobb också men jag måste erkänna att det börjar kännas i kroppen nu när jag går in på sjunde dagen. Lite trött, lite sliten och lite ensam. Det sistanämnda mest på grund av de två första sakerna, det blir lite så då för det är då man vill ha sällskap mest.

För övrigt fick jag blackout i morse tror jag. Glömde hur kaffebryggaren fungerade.

Ja det är sant. Helkonstigt men kom på det nästan direkt faktiskt. Fast för en kort stund trodde jag att jag inte skulle få något morgonkaffe och hur huvudet då hade fungerat resten av dagen vill jag inte ens spekulera i... Jag har ju som sagt hål i huvudet och väldigt mycket otur när jag tänker i vanliga fall.

Kommentarer
Postat av: gussie

haha, åh jag känner igen det där! en gång glömde jag bort hur man kör bil. jag satte mig i bilen, och hade ingen aning om hur jag skulle få den att rulla. stressat lite för mkt på senaste? =) kram

Postat av: Sarah

Gussie: Ja, det blir knasigt ibland. Liiiiite väl mycket jobb på sistone så mitt huvud är urgröpt typ. Ledigheten i helgen är välbehövlig! =) kram

2009-07-07 @ 14:34:15
URL: http://cancan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback